Soğuk Espiriler / Komik Soğuk Espiriler

Sayfa Açıklaması: Soğuk Espiriler 2018, Soğuk Espiriler 2018, Komik Soğuk Espiriler 2018, Espiriler Komik 2018, Soğuk Espiriler Yeni, En Güzel Soğuk Espiriler 2018, İğren Soğuk Espiriler 2018, Salakça Soğuk Espiriler 2018, Soğuk Espriler.

Bazen olur salak salak soğuk espriler yapılır espriye değildi yapan kişiye güleriz.

Son günlerin popülerlik yolunda ilerleyen kelime oyunlarıyla ustaca yapılan soğuk esprilerin en ilginç ve komik olanlarını bu sayfada sizler için seçtik. bu sayfamızda beğendiğiniz soğuk espirili mesajları paylaşabilir. isterseniz whatsapp durumu olarakta kullanabilirsiniz.

 

                                     : EN GÜZEL SOĞUK ESPRİLER LİSTESİ:


Tam karakterin oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.


Geçen gün bir taksi çevirdim; hala dönüyor!

 

Kar üzerinde yürüyen adama ne denir. Karabasan.


Prensip olarak soğuk havayı da, soğuk insanları da sevmiyorum. İkisi de beni hasta ediyor.


Yıkanan Ton’a ne denir? Washington!


Adamın biri yarın öleceğim demiş. Yarmışlar ölmüş.


Bok altın olsaydı fakir götsüz doğardı.


Hadi oyun oynayalım. Vazgeçtim, oymadan oynayalım!


Bir adamın ayakları kokmuş kolları linyit.


Oğlumun adını mafya koydum, artık bi mafya babasıyım!


Boşluktaki fil’e ne denir? Fil in the blanks!


– Sözlüme neden 50 verdiniz hocam? +Sözlün kim evladım?


Fransızların nesi eksiktir? “FRAN”ları tabi ki!


Soru: Yangın dolabını açarsan ne olur? Cevap: Yang kızar.


Kavun deyip geçme çünkü parola kavun değil!


-Abi sizin araba ne malı? -Alman malı! Bizimki de klimalı!


Geçen gün kamyonu sürdüm, Leonardo da Vinci.


Sperm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.


Kitabım evde kalmış, çünkü onun bir kocası yok!


İyi ki İtalya da doğmamışız! Neden? Çünkü İtalyanca bilmiyoruz!


– İphone alıcam. + 6 mı 7 mi? – Bitane yeter kanka.


Basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır.


Bazı insanlar boş daire gibi… Dayayıp döşeyesim geliyor.


Doğumdan sonra çok kilo aldım. Doğduğumda 2 kiloydum, şimdi 62.


Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.



Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum, ders dikkatimi dağıtıyor.


Soru: Can bedenden çıkmayınca ne olur? Cevap: Sonraki derse geç kalır.


4 kişilik bir masa alçaktım vazgeçtim, kişiliksiz bir masa aldım!


Sakın ha bi hamster’a şeker serpip, “Aaa! Ne şeker bi Hamster!” demeyin.


Soru: En hızlı sayı hangisidir. Cevap: 10. Çünkü onun arabası var!


Adam 7 gün boyunca nezle olmuş. Sıkılmış bugün de Petek’le olayım demiş.


3 Japon sırayla uçaktan atlamış. Japonlar ölmüş, sıra ise kırılmış!


+ Kanka sen meteoroloji okudun dimi? – Evet + Baksana şu kızın havası kime?


-İyi günler, Aslıyla görüşebilir miyim? Aslı evde yok! Fotokopisi var!


Yarasa yararlı bir hayvandır. Yararlı bir hayvan olmasaydı yaramasa derlerdi.


+Tarkan: Kim yaptı Kurt – Kurt: hav hav hav hav +Tarkan: Hain Kostok


– Benim neden kardeşim yok baba? + Seni görünce ikincisine cesaret edemedik.


-Tuzu uzatır mısın? -Tuuuuuuuuuuuz -Gerizekalı ya kalk git sofradan.


Her yerim tutuldu bir kulaklarım tutulmadı. O zaman bende onu kiraya veririm!



Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa; bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız.



Elimde iphone yedi var şarjda ve yanık kokusu alıyorum inşallah elim yanıyordur.


Bakın hanımefendi ben biraz ters adamım; siyah atımla geldim uyar mı?


Bir adam intihar edecekmiş, vaz geçmiş. İki adam intihar edecekmiş, were geçmiş!


Ne yapıyorsun? -Telefonla konuşuyorum. -Aaa sizin telefon konuşuyor mu?




Koltuk altı spreyi aldım evdeki bütün koltukların altına sıktım ohh miss gibi.


Barmen: “Beyefendi limonsuz kalmadı kusura bakmayın, portakalsız versek olur mu?


Gizlice taksimetreye bakmaya çalışırken sol gözüm taksicinin kucağına düştü.


Babamı sahura kaldırmayı unuttuk, anneme masada ne eksik diyorum tuzluk mu diyor.


İki diş şarjım kaldı ne demek lan batarya yerine sarımsak mı takıyon telefona.


-Abi duydun mu, 50 kişiyi taramışlar. -Yapma ye, nerde? Marketin karsısındaki berberde…


Sinirlenince telefonu yavaşça yere bırakıp kendimi son sürat duvara fırlatıyorum.


Zenci kadın neden sürekli koluna bakarak makyaj yapıyormuş? Karakolda ayna var da ondan!


Geçen gün arkadaşlarla fırında patates yiyorduk, fırın sıcak geldi bahçeye çıktık?


– Bu işler öyle telefonda olmaz, yüz yüze görüşelim. +Tamam o zaman görüntülü arıyorum.


Sinirlenince telefonun kabini çıkarıp kabı duvara vuruyorum fakiriz de salak değiliz.


‎+Sana seni çok sevdiğimi söylemiş miydim? – Hayır. +Sevmediğimdendir. Sevsem söylerdim.


Biliyor musun? Sen yüzme bilmesen ve denize girsen bile batmazsın çünkü tipin kayık!


Sırf köpek korkmasın diye yolun karşısına geçip yürüyen biriyim. Benden kimseye zarar gelmez.


– Tatlı alır mıydınız efenim? + Seçenekler nelerdir? – Evet veya hayır. + Veya diyorum.


– Babamı dinleseydim böyle olmazdı. + Ne demişti ki baban? – Dinlemedim diyorum ya mal mısın?


– Bizim arkadaş ortamında paranın lafı olmaz. + Niye ki? – Çünkü hiçbirimizde para yok

.

– Komşunun oğlu senden daha iyi paylaşım yapıyo. + Anne burada bari rahat bırak beni

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Önceki yazıyı okuyun:
Çekici Sözler 2018
Çekici Sözler / Çekici Aşk Sözleri

Sayfa İçeriği: Çekici Sözler Kısa 2018, Çekici Sözler Facebook 2018, Çekici Sözler Tumblr 2018, İlginç Çekici Sözler 2018, Anlamlı Çekici Sözler 2018, Etkileyici Çekici Sözler 2018, Kısa...

Kapat